agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-12-17 | [This text should be read in romana] |
am obosit în această așteptare a mea. cu sufletul greu sfidez gravitația, uite, mi se dă prilejul să visez despre mine
acum, când am oroare de oameni fericiți, de lumini, de cadouri împachetate frumos, când stau la marginea mea și mă mir că nu știi care e numele meu și cu toți oamenii ăștia care trăiesc fantastic în sufletul meu, sunt perfect de singură, inutil dezgolită-ntr-un mecanism complicat și în fața nimănui. ...și-apoi, în mine, începem noi doi. cu groază ne construim un ecou uriaș, chiar din prima zi atât de nevinovat fabulos din carne, din gol, direct dintr-un suflet fără șă știu, chiar din al meu. ești un ucigaș fără nicio armă și eu îți zâmbesc. acolo unde te pierd, fără numele meu pe buzele tale, fără numele meu în sufletul tău. acolo nu mi-e frică de tine, acolo ești doar o închipuire a mea tu nici nu exiști cu-adevărat nu-i nimic nu-i nimic cum ai fi putut să mă fi iubit? acolo unde te regăsesc, sub pleoape, acolo unde se dau adevăratele bătălii, acolo regina sacrifică pioni de dorul unui nebun și peste mine, milioane de fulgi inspir. e frig, e iarnă. de ce nu e numele meu în pieptul tău sufocându-te.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy