agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-09-30 | [This text should be read in romana] |
degeaba plテ「ngi copile de mine-oricum nu scapi...
dacト aネ putea aネ alege sト nu mai cresc mare pentru cト odatト ieネ冓t din lumea fermecatト a copilトビiei voi uita calea de テョntoarcere ネ冓 poarta secretト viaネ嫗 m-a luat テョn primire de cum m-a vトホut palme, ネ冰turi, urlete ネ冓 amテ「nトビi cu toate cト cel mai frecvent mト loveam de 窶柤u se poate窶 copil fiind trトトeam cu coada ochiului sト vトヅ cum se furト un sトビut cu toate cト le primeam gratis mai tテ「rziu am aflat toate cテ「te se ascund テョn spatele unui sトビut timpul meu era prea scurt ca sト am timp de o fotografie aネ兮 cト braネ嫺le din jurul meu s-au tot rトビit pテ「nト am rトノas chel, fトビト nici o frunzト, fトビト muguri, pe gerul トピta rテ「deam mult ネ冓 sトハトフos ori de cテ「te ori mト テョmpiedicam de o lacrimト agトκ嫗tト テョntr-un colネ mai umbrit acum, eu, nu-s decテ「t urma unei lacrimi tatuatト printre brazdele anilor simt cト lumina mト ocoleネ冲e iar sunetele se feresc din cale din spate ma ajunge rテ「setul ce eram dar oricテ「t aネ trage cu coada ochiului nu sesizez decテ「t miネ冂area de fugト din cartoane decolorate nu-mi face nimeni semne figuri テョndepトビtate, dragi, dar fトビト mine fotografiile sunt reci, nu prind viaネ崙 umbra marelui prag cade pieziネ despicテ「nd lumea oare cine mト va ajuta sト fac pasul? mテ「na lui micト mト strテ「nge de mテ「nト ネ冓-alトフuri de mine e cel am fost unde-ai fost copilトビie... (te-am ascuns atテ「t de bine...)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy