agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-15 | [This text should be read in romana] | mi-s dragi norii, mi-e drag cerul în care mă proiectez ca o promisiune andaluză ce sunt, respir, beau, mănânc, vorbesc, turui, mi-s dragi norii, mi-e drag pământul în care se va odihni oboseala mea cumulată, n-am vise de intoleranță, n-am gânduri amorțite de ascuns, dar ceea ce trebuie să se întâmple se va întâmpla... vă cuvântez eu, neprofetul, cancelar peste o mie de clipe oarbe, peste un popor de cuvinte nerostite, peste o mie de ape nerevărsate, peste o suită de secete nebăute de focul amestecat cu apă din batozele de elicoptere, moartea nevasală în asceză se ferește de mine, fiorul vieții îl beau și mă-mbăt, mă satur de cuvintele neguvernabile și sar în aer cu moarte cu tot... cuvintele risipite nu am timp să le mai caut, cuvintele libere din turmă au plecat la cârciumă și se îmbată, sâmbăta e o zi pe care n-o caut dar vinerea seara aprind lumânarea, popor de cuvinte, veniți să vă-ngrop.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy