agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-04-07 | [This text should be read in romana] |
Toleranța micșorează încontinuu intervalul invidiei, până ce aceasta devine un punct, este o compasiune ce îngăduie orice, manifestă iertare față de adversități și fapte reprobabile.
ToleranÈ›a face din violență o înÈ›elegere a opiniilor celorlalÈ›i, are similitudini cu iubirea de semeni È™i cu altruismul. Un om tolerant aduce binecuvântarea în relaÈ›iile interpersonale. ToleranÈ›a ia ce-i mai bun din cinste, modestie, bun-simÈ› È™i bunătate, le amplifică È™i le trimite în sufletele oamenilor, dezintegrând răutatea, necinstea, egoismul È™i intoleranÈ›a. Valoarea toleranÈ›ei creÈ™te direct proporÈ›ional cu calitățile, pe care le epurează de defecte, se multiplică în oameni prin empatizarea iubirii necondiÈ›ionate. Sinele omului tolerant este dăruit cu totul celorlalÈ›i, în încercarea de a-i converti la exotericul pe care îl reflectă. ToleranÈ›a vede bunătate È™i în manifestările grobiane, troglodite È™i avortone, în negativul răutății, pe care încearcă uneori în zadar, alteori cu folos, s-o bandajeze cu compasiunea ce dezinfectează rănile supurânde provocate de excrescenÈ›ele infamiei, insidiosului È™i perfidului. Ȋncerc să împart la infinit intoleranÈ›a, pentru a nu se extinde ca o epidemie, È™i să multiplic în semeni toleranÈ›a, a cărei bună-voință scoate la iveală artefactele bunătății È™i nemuririi primordiale.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy