agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-03-21 | [This text should be read in romana] |
“ Voi prezenta în premieră spectacolul de teatru happening, " Vorba românului...!” ( 30 min.), text și regie proprii, cu o trupă
( de elevi) dublu laureată național. Unde? Aula Bibliotecii Județene. Când? Miercuri, 21 martie, ora 17:31. Profit de acest prilej, ca doritorii să-și poată procura atunci foarte proaspătul meu volum ( 260p.) "Teatru...și nu numai". Șeful de corapină , Val Sgarcea” Vezi cum cad zarurile! Chiar și cele cu ghilimele sunt ale tale. Și nu numai ele... De la coșul perelor Până la cel al merelor de la ochii nucului până la cântecul cucului Între ziceri cu cheie Pe cele cu chei muzicale Le cresc în colaj Mărginite sau încercuite Cu săgeți, andrele și ghilimele Când trăiam din portrete Și cărți vândute pe plajă Ajutoarele mele erau Nu numai ele Cântărețele și dansatoarele prin baruri “ție mereu îți scapă câte ceva uneori nici nu observi așa cum n-ai observat trecând prin Cafeneaua Scriitorilor în perioada lui Zelkanu și-a lui Radu Șuiu Poetul cu Umbrela și Cuiu” stau să-mi aduc aminte ce voi face azi întelegi tu cum vine asta eu stau să-mi aduc aminte viitorul cel mai apropiat viitor este ceea ce voi face azi ce poate face un pictor mai bine și mai mult decât să iubească și să picteze ceea ce iubește să luăm inelul cu chei și după cum ne-am înțeles să dăm o raită pe ici, pe colo după cum ne duce el cântecul inimii și cum ne cheamă lătratul de câine deschide aici “un cântec și-un lătrat de câine” “în Peninsula Tomis, pe interval (de câteva zile)” Ai grijă pe unde calci. Să-mi spui ce vezi și ce vrei să-ți pictez. Te-ai înhăitat cu “poeții cenaclului de marți” Și v-ați apucat de licitații În prima fază ați strâns obiectele Tu le-ai dat la mezat “Rogojina și Zarul Poetului’ “umbrela lui Radu Șuiu” “pălăria, frunza, sirena, pionul, trombonul și pipa lui Magritte” “Poetul trăiește-n Metafora Vieții ce spune el, se întâmplă în inima lui acolo-i locul Veșniciei și-al Absolutului eu iți spun cum este la Pescărie vorbind din Interior sigur că de la tine se vede altfel pentru că privești din Exterior…” “între multele incertitudini/ o certitudine/ Poetul... a luat doar distanță/ să-și vadă toți prietenii/ deodată...” Cu un pic de noroc Primavara aceasta Va aduce rândunica La mine pe copertină Dacă nu Faci tu o magie Și-n colajul următor Lucrurile se vor potrivi Cu mult mai bine decât te aștepți ai găsit via vieții în care la orele dimineții vin visele peste tine la nimereală în slotereală? Când dai de unii care întreabă de mine pe față le citești o lumină și-n privire le tremură o lacrimă de emoție aceia sunt prietenii mei ai tăi ai noștri că nu se poate trăind pe malul mării să nu găsești un om care să iubească marea așa cum o iubești tu iubirea acesta-i apropie pe oameni unii devin prieteni pentru că așa le este lor dat să fie prieteni alții devin frați de omenie frați de cruce sau frați de tâlhării... (Marți, 20 martie, 2018, la 18:15, Pentru prieteni, din ora echinocțiului de primăvară, o clipă lungă)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy