agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2019-04-24 | [This text should be read in romana] |
era acea zi de noiembrie când Liviu venise să mă ia
la școală fuma gesticulând umăr la umăr cu ploaia revărsată prin perdeaua cu ochiurile cusute de mama atunci când am vrut să intru pe geam țesătura întinsă mă împiedica să văd unde să calc fără să stric spătarul vreunui scaun tapițat de curând aduceam fete acasă mai întâi îl trimiteam pe Florin să facă curat îi spuneam de unde să ia setul de cuverturi nou cum să-l aranjeze nu știu de ce mă omoram atât având în vedere că oricum devenea inutil între timp ne plimbam prin parc nu era ca acum să ne putem anunța prin sms bă' poți veni am redecorat așa că pierdeam timpul vorbind și făcând glume pe seama partidului de obicei mama se bloca dar nu avea prea mult timp de pierdut cu emoțiile știa că mi-am însușit pretențiile de a nu-i aduce miliția la ușă sau vreo nevastă gravidă ziua începea să miroasă a mort din toate încheieturile mi-am aprins o țigară încercând să fiu cât mai convingător frate nu am chef de nimic mai ales de figura vreunui profesor cu moralul la pământ după chenzină doar câte-o notă de 3 îi putea scoate din presiunea faptului că minerii au raportat un nou record la extracția cărbunelui pe cale de consecință vom avea mai puțină căldură iarna singurul eveniment de notat petrecerea de Revelion ne adunam la Dorina bineînțeles nu veneam cu nimic fumam beam cafea toată noaptea adică făceam ce făceam de obicei timpul căpăta altă semnificație când porneau tramvaiele realizam că mai trecuse un an la fel de cenușiu ca cel dinaintea lui și la fel de plictisitor ca următorul lucru pe care mi-l amintesc erai tu cu felul personal de a-mi strica ziua mă puneai să te duc în cimitir unde voiai să-ți promit că niciodată nu vom fi fericiți sau săraci.......
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy