agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-05-20 | [This text should be read in romana] |
Viața pe bilete
cumva mă strecor printre gânduri citesc biletele aflate pe biroul meu ”Mami, te iubesc!” ”Manual identitate vizuală” ”Măsurători site insecte, vezi instalare pe cele 5 uși rămase” ”Contabilitate: Amalia 0721….” ”Vezi legislație” ”Verifică pachetul din frigider” ”Primit pe e-mail, retrimite” ”Retrimis Cerasela în data de 11.05.2020” ”Recomandare lectură: Educated by Tara Westwood” ”Verificare teme online pentru ea: științe, educație civică, matematică, română, geografie, AVAP. Nu uita rugăminte să citească legendele pentru Opțional” ”Ai grijă fișe recapitulative el: logare google classroom” ”Completează raport” ”Cumpără pâine” Într-o oră plec acasa…pe frigider am altă listă…biletele de acasă…e frumoasă viața Mîine îmi scriu intenționat același bilet de douăzeci de ori ”Nu uita să respiri, pleacă pe o plajă undeva departe” ”Nu uita să respiri, pleacă pe o plajă undeva departe” ”Nu uita să respiri, pleacă pe o plajă undeva departe” ”Nu uita să respiri, pleacă pe o plajă undeva departe”
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy