agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2021-08-09 | [This text should be read in romana] |
bărbatul cu gută, platfus și halux valgus
nu poate alerga după femei. dar visează la dragoste. sîngele tău o ține în brațe. sîngele vine în creier și o mîngîie pînă adoarme, apoi adormi și tu. sîngele cu halux valgus, platfus și gută nu aleargă. o ține în brațe, o mîngîăie și ea visează că îi cresc sînii ca atunci cînd alăptează, un frigider nou în care pui amintirile la păstrat, un cuptor cu microunde în care visele explodează ca popcornul. nu avem blender pentru durere. omul cu durere nu poate alerga după dragoste. dar dragostea e un fel de ulei de măsline care vindecă. nu a comandat nimeni spaghete însă cerul e plin de capete de spaghete cu diamante numite stele. fiecare fir de lumină trece prin inima ta și doare. în lumină e inclus și întunericul cum în toată dragostea e și toată durerea. alergarea mea e în mine și alerg pînă pielea mi se sfîșie. mă risipesc ca roua cînd vine soarele. că în lumină e toată durerea. în întuneric e doar liniștea aia dintr-un costum uitat purtat o singură dată. cînd ai halux valgus, gută și platfus dragostea e ca dintele spionilor, stelele intră în tine ca niște spaghete de gheață. nici nu poți să mori, ai acel nod de aer, cînd ai cunoscut-o și te sufoci continuu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy