agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-01-10 | [This text should be read in romana] |
…Să fie Lumină!
Și Lumina a fost creată din nimic, un nimic obscur, întunecat, un întuneric de manifestări, o noapte a minții și a sufletului. La început a fost Cuvântul… Când avem opoziții creștem din nimic dileme: să fi fost întâi nopate? Să fi fost întâi zi? Să fi fost întâi pace? Să fi fost întâi război? Aici e simplu. La început a fost pace. Pentru război este nevoie de mai mulți și mai ales ...de evoluție. Ai nevoie de arme pentru război. Ai nevoie de soldați pentru război. Ai nevoie să vrei să posezi ceva ce nu-ți aparține pentru a avea un război. Altfel ai doar o luptă. De cele mai multe ori lupta e dreaptă. Să fie Pace! Să fie iar pace! Să fie doar pace? Doar pace ar fi dacă nu ar mai exista războiul. Defel! Nicăieri! Cuvânt șters! Ar rămâne pacea. Și lupta. De cele mai multe ori dreaptă. Să fie Lumină! Să fie doar Lumină? Doar Lumina …ne-ar răpi incertitudinile, întrebările, dilemele, fricile întunericului, spaima dar și liniștea nopții…Peste tot. Oriunde. Oricând. Să fie! …Deus absconditus… Te rog, Doamne, să faci să fie din nou, ca la-nceput….Cuvântul…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy