agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-04-05 | [This text should be read in romana] |
Am ținut de locul ăsta neștiut. Și neștiuți mi-au fost poeții. De la unii am învățat. Alții s-au purtat boierește. O copilă de la țară sunt, mândră de ierarhia mea. Am tors poezia, am cules-o de la viermii de mătase. M-am dus în lume făcută din matematică și cântec, așa cum șefa clasei m-a declarat, liceana câștigătoare a unui concurs național de muzică ușoară. Am urmat căile Domnului. Nu am urât, nu am invidiat, nu am batjocorit. În schimb, nu întrebați cât de noroios, cât de încâlcit mi-a fost drumul. Dar, uite, am ajuns printre poeți cu niște cuvinte ținute la cald, altfel ar fi murit de mult. Puișori de cloșcă. O guguștiucă hrănindu-și puiul, așa e poezia mea. Îi dau boabele curate ale inimii. Și ea e mulțumită. Și crește. Învață zborul, chiar dacă ninge de-adevăratelea. Într-un aprilie. Luna berbecului care sunt! Acuma, ce să zic, mulți mă ocolesc. Nu am pus gard, nici poartă, nici zăvor. Doar lalele, fiindcă florile astea sunt seducătoare. Până la poezie e rost de câteva cupe. Închin pentru poeți.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy