agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-06-16 | [This text should be read in romana] | cauți și tu fericirea dar, naiv cum ești, ai crezut că poți primi în avans câte un pic. d'aia ai tot privit pe geam, la fuiorul lumii tors în fir, cum ghemul se adună pe cărare și-n el, câte un nod, popas de stat în visare. pe partea ta de drum soarele țopăia ca un iepure șchiop, nu se prindea în răsărit, apus și nici măcar în miez de zi. dimineață, în stânga ochiului stâng, timid, soarele a vrut să-și răsară chipul, dar erau atâtea priviri ațintite spre el, că l-a luat o stare de amețeală. mai întâi s-a înroșit, apoi a devenit palid, în final, s-a apucat de țopăială; într-o stare de orientare precară, a deviat pe drumul de o zi, către nord. de unde îl priveam eu, așteptând să îmi sărute fața, se ducea în stânga stângii ochiului meu stâng. “probabil în partea aia nu sunt atâția indiscreți, ori poate dorm”, mi-am zis. “sunt doar orbi, de la praful de pușcă”, s-a auzit luna încruntată, din dreapta ochiului drept, vădit deranjată de țopăiala soarelui.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy