agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-08-30 | [This text should be read in romana] | Ce îmi lipsește Bucuria pe care doresc s-o împărtășesc și nun am cui dorința să hălăduiesc că orice s-ar întâmpla Ea mă așteaptă Siguranța să umblu prin lume Vocea Ei ușor cântată Am fost îngrijorată Te rog nu mai întârzâia Atât de mult Seara Incursiunile în muzică, istorie, literatură Când îi citeam sau Ea citea O poveste pe care abia o scrisesem Încrederea pe care mi-o da Că e ceva de capul meu Cel mai aprig apărător În lupta mea cu mafia Pemtru a păstra în țară Obiectele din tezaurul românesc Când avocatul a sfătuit-o Divorțațin Doamnă dacă vreți să vă rămână ceva Ea a răspuns Niciodată! s-a documentat privind legea patrimoniului și după zile și nopți nedormite a întocmit materiale pe care le-am depus la dosarul proceselor... a întrebat președinta completului de judecată pe avocat Aveți ceva de adăugat? Nuu! A fost singurul cuvânt pe care l-a spus în instanță În perioada de patru ani cât au durat procesele Am câștigat, am câștigat! Datorită Ei am rămas un om întreg I s-a oferit postul de secretar muzical la operă A preferat să aibă grijă de mama Ei Nu a dus-o la azil, are 97 de ani Gem, plâng și mă tânguiesc De ce ai plecat Tănțica, de ce ai plecat...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy