agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-22 | [This text should be read in romana] |
Vise uscate lipite cu scotch;
Valuri de fum se-nalță alene, În urechi îmi răsună malefice voci, Totul în juru-mi plânge și geme... Ochii se preling ușor pe obraz, Iar gâtul legat strâns de tristețe, Murmură-ncet, mânat de extaz, Un cântec pentru bătrânețe... Fericirea m-a-ncălzit în mijlocul iernii Și tremur acum în raze de soare; În genunchi am rămas la mijlocul scării, Sufletul e gol, și, mă doare... Îngerul meu mă lovește cu coada, Iar coarnele negre înjunghie cerul; A înlocuit harpa cu spada Și-mi caută inima s-o-mpartă cu fierul. Aripile tale s-au prefăcut în smoală Iar mantia albă acum a putrezit Când vocea guturală din jale iar mă cheamă, Aprinsă de dorință, iubită iar mă simt. Vreau ochii de foc să mă ardă pe pleoape Și ghearele lungi să-mi pieptene părul; Vreau răcnetul fiarei să-mi cânte balade Și colții de fier să-mi sfâșie dorul. Fluturii nopții îmi dansează în pântec; Inima tristă s-a-necat în puroi; Păsări și flori mor în descântec, Ninge cu fulgi mari de... noroi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy