agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-04 | [This text should be read in romana] |
1...
2... 3... ... 24... Și așa începe azi... oo oooo oo oooo.Ce-i asta? No sleep No sleep until I´m done with finding the answer Won´t stop Won´t stop before I find a cure for this cancer Adică nu dorm până nu găsesc răaspunsul? Asta înseamnă să nu dorm toată viața, pentru că nu-l voi găsi. Clar. Nu se vor opri până nu găsesc tratament la cancer... :)) Asta chiar e de râs..să-l văd pe cel care-l va găsi... va fi un geniu...poate chiar pustiu. Sometimes I feel like going down I´m so disconnected Somehow I know that I am haunted to be wanted Cred că-i clar ce înseamnă și asta.Deconectat sunt tot timpul, mai mult sau mai puțin. N-am stare permanentă de a fi în plus, da' sunt. Asta-i CLAR.Și că-s vânat...nici nu se mai pune problema!!! Mai sărim o strofă, că mi-e lene. Sometimes I feel that I should go and play with the thunder Somehow I just don´t wanna stay and wait for a wonder Astea două versuri m-au dezamăgit seara asta într-un hal... nici nu-mi pot imagina de ce s-ar întâmpla așa ceva. Mă simt așa de aiurea... și chiar, când mergeam pe strada mea am avut o sclipire diabolică... Am încercat să caut sentimentul care apare atunci când lama unui inocent briceag îți pătrunde în locul unde se află venele... Poate chiar asta e ce caut... da... e sfârșitul pe care poate-l aștept cu atâta ardoare. Vreau să mă joc cu fulgerul. Încă n-am reușit, dar știu că cu focul n-am ezitat. Ce mai contează un examen dacă Marele Colegiu te protejează, nu? De fapt nu e așa... și mă trezesc însingurat în sinea mea, pe care 3 ani am izolat-o și am zis că-s perfect. Și chiar am crezut prostia asta, poate ca toți adolescenții "savanți". Vreau să zic că nu ezit a băga carbohidrați în mine dacă e cazul. Da'... nu e!!! DA? De fapt, cui îi mai pasă? Pe mine m-a orbit ceva și acum stau și încep să înțeleg c-am fost creat ca ființă dar activitatea-mi m-a dus în neființă. Mai urmează doar să ma joc cu fulgerul... de altfel, cui îi mai pasă? I've been watching...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy