agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-05 | [This text should be read in romana] |
ai striga, dacă m-ai crede ratacită...
ai renaste, dacă eu m-as reincarna... ai invăta, dacă aș vorbi altă limbă... ai dormi, dacă perna ar fi deja caldă... ai respira, dacă n-ai avea decât aerul meu... ai merge, dacă pasul meu l-ai avea alaturi... ai plânge, dacă m-ai vedea plângând... ai dansa, dacă te-as invita... ai alerga, dacă as fugi... ai zâmbi, dacă te-ai uita la mine... ai minți, dacă altfel m-ai pierde... ai zbura, dacă mi-ar crește aripi... ai spune, dacă altfel nu aș afla... ai mânca, dacă mâna mea te-ar hrăni... ai clipi, dacă nu m-ai vedea apoi... ai clipi, dacă ti-aș intra în privire... ai mânca, dacă as fi ultima imbucatură... ai spune, dacă asta m-ar durea... ai zbura, dacă aș fi înaltul cerului... ai minți, dacă altfel nu m-ai ajuta... ai zâmbi, dacă m-ai tine de mână... ai alerga, dacă te-as chema la mine... ai dansa, dacă aș fi valsul nostru... ai plânge, dacă m-aș pierde... ai merge, dacă aș fi pavajul drumului tău... ai respira, dacă m-aș volatiliza... ai dormi, dacă nu m-ai visa niciodată... ai invăta, dacă aș fi ultima literă a alfabetului... ai renaște, dacă doar așa m-ai revedea... ai striga, dacă altfel nu m-ai găsi...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy