agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-12 | [This text should be read in romana] |
cum să îți dedic o poezie când eu nu scriu poezii
nu știu decât asculta cuvintele dincolo de straturile lor omenești le aud inima le ating le gust le simt aroma le caut orbește în tine ea noi sau doar în El și atunci pentru tine eu astăzi tac e anul tău în treisprezece spiritul reîntrupându-se de noiembrie nu ți-e dor poate de un drum fără neliniști și de o femeie nespus de pământeană și îndeajuns de frumoasă ca o Poezie scrisă când lumina abia se întrezărește între un secol și celălalt tu nu vrei cuvinte fiindcă ele cuvintele încă nu te-au născut le vezi cumva din pântecul lor iar spațiile dintre ele cumva nu există respirând tai cordonul ombilical de la primul sunet din care nu știu prin ce simplitate a firii tale compui un cântec pentru adormit luna nu doresc decât să ajungi din luna a unsprezecea în cea de a noua iarăși pentru a te regăsi spirit hoinar între două landuri uneori ți-e bun măcar un răgaz ------- *fiindcă în treisprezece nu voi putea dărui, acest poem este dăruit între zile și ani, azi, doisprezece înspre...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy