agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-25 | [This text should be read in romana] | “ fiecare din făpturile zidite de Tine, Doamne, mulțumire aduce Þie: îngerii cântarea, cerurile steaua, magii darurile pastorii minunea, pământul peștera, pustiul ieslea, iar noi pe Fecioara Maria” ne plecăm în taina luminii agățată-n sufletul peșterii din Betleem mărunți suntem în valurile căldurii liniștite din “ieslea încălzită de suflul animalelor “ întreg Universul Cântă! “ Cerul și pământul s-au împreunat azi născându-se Hristos peștera și ieslea L-au primit steua a arătat magilor Cuvântul” privim Cerul ne hrănim cu Stele Sale roțile Carului Mic roțile Carului Mare elementar angrenaj “ Făptura a fost supusă deșărtăciunii dar nu din voia ei ci din aceluia care a supus-o: Păcatul Oamenilor” nașterea lui Hristos ne mântuiește izbăvind întreaga creație nașterea lui Hristos ne scapă de robia păcatului nașterea lui Hristos eliberează Universul de răul pătruns în om Cerul, Pământul, Ieslea, Steaua, Animalele “Univers tulburat în măruntaiele sale, Hristos se naște” privim munții și știm gândul rău se prelungește, până-n cutremur până-n inundații până-n boli ramurile copacilor se înclină la trecerea unui om cu viață sfântă natura ne simte Buni Modesti Frumoși sufletește natura ne plânge, de suntem Răi Indiferenți Trufași “ pretenție luciferică de superioritate” gândul rău se adună-n noruri “pământul se sfarmă pământul se clatină pământul sare-n bucăți” Iartă și iubește, tu, om pacificat lăuntrinc, se naște Hristos !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy