agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-26 | [This text should be read in romana] |
Unele femei o caută din priviri, ascunse în paltoane,
cu o mână strângând gulerul peste gură, cu cealaltă păstrându-și cald pieptul. Îi adulmecă parfumul și urma prin aer, pe care le îngheață răsuflarea. Își umezesc buzele ca să-i culeagă gustul iar acestea crapă și mai însetate. Copilul acela încă nu s-a născut. Le spune trecătorul ce sângerează din dragoste. Ajunse acasă, se dezbracă înfrigurate, intră în căzi de marmură pregătindu-i locul, sub pântec. Se mângâie pe sâni umplându-i de lapte, rotunjindu-i, și scriu cu degetul ascuțit pe suprafața apei. Ma-me-mi-mo-mu, se rostogolesc valurile ce, reverberând din pereții de marmură, le intră în corp căutând un copil care încă nu s-a născut. Amorțite, îmbrăcate (paradoxal) în albastru, ne spun că forța de a scrie este mensuală, că nu au fost niciodată singure, că iubirea este o rapidă penetrare într-un lift de mare viteză și despre cât ne pasă nouă. Cu toate acestea, copilul acela încă nu s-a născut. Le spune trecătorul ce sângerează din dragoste, apărut prin ușile închise în intimitatea lor, intrându-le în viscere, arătându-le durerea, așa cum este ea, o înlănțuire de cuvinte săpate în carne.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy