agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-03 | [This text should be read in romana] |
Imi beau cafeaua pana la fund.
Zatul ma atrage in adanc; o chemare spre o alta dimensiune. āAdancul pe adanc cheama in glasul caderilor apelorā imi suna un psalm usor in ureche. Privirea-i pierduta si gandul cazut in adancā¦ Si lacrimi cad din belsug pe masa, pe paine, pe zatul inca aburind al cafelei. O alta cafea se naste. A durerii de nepatrunsā¦de neinteles Plangi suflete, nimeni nu te vedeā¦doar adancul din tine si adancul din El. O sfanta revelatie imi clocoteste in piept. Adancul de nepatruns al intelepciunii e Tatal si glasul este Cuvantul lui Dumnezeuā¦e Fiul. Apele ā¦izvorul bunatatii si datatorul de viata ā¦e Sfantul Duh. Dar cine sunt eu sa fac teologie? te apuca rasul, sau mult mai bine zis plansul. Cum bine spunea Eminescu: un mort frumos. De ce nu putrezeste carnea pe mine de imputit ce sunt? Adancul din mine zvacneste, spunandu-mi in agonie ca n-am murit inca. Cum de sunt sensibil, in impietrirea mea vis a vis de Domnul? Si totusi plouaā¦ploua adanc, cu lacrimi amare ā¦ Dar nu le inteleg, doar simt cum ies din mine, din adancul meu atat de tainic . Plang de se revarsa cafeaua pe masaā¦ Si nimeni nu stie, numai noi, Adancul din mine si Adancul din El.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy