agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-08 | [This text should be read in romana] |
existai
înainte de foșnetul mării și pământul nu îți știa rosti întreg numele, atotștiutoarea inimii. # pașii tăi se plimbă prin mine ecoul lor [încă] naște bucuria. simți cum pământul încremenește în bucăți de soare, ochiul e mai rotund spre cer, îmbrățișarea trezește zorile, diminețile, sufletul vorbește despre noi? tace ciudata piatră ce sunt, contopire de suflet și-amarnic cuvânt. uneori mișcarea vine din verbul tău a 'a fi' tărâmuri vechi, uitate, prin contur, se umplu de sens. poți trăi între două bătăi calde de inimă? la marginea gândului mă preling de la o clipă la alta și adun amărăciunea orelor. timpul cerne-n clepsidre trupul gândurilor ce te poartă pe tine. am ucis bogata floare, iată sângele meu întins peste toate. aripile arse au miros de seară medievală, doar sufletul odihnește în pădurea sacră de pini. # exista albastru. zorile te îndrăgeau și sporeau frumusețea. dar glia și ochii triști nu meritau bucuria pasului. aripi de îngeri roteau albastrul de-aproape și, uneori, creștetul sângelui era cuprins de șoapte albastre. exista, exista albastru.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy