agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-22 | [This text should be read in romana] |
e frustrat
se pliază pe storuri și trage realitatea de țâțe. m-aș rezema pe sictirul lui cu un cot reinventându-l. îmi face mici crestături pe piele cu hârtia A5. b3 ustură. b3 arde. ultima mea dorință a făcut temperatură în însăși imposibilitatea împlinirii ei. s-a dezumflat gonflabila. încerc s-o dospesc cu paiul. n-a mers cu drojdie. a crăpat perversa. nod din nod peste nod înnodurând legarea: jivinele dorm. țin coada celeilalte în gură într-o găoace de luptă. un lanț de blană și respirări. calc pe spinările lor să nu mă rătăcesc. sunt cârmele mele. bărbatul meu are o frunte de o înspăimântătoare frumusețe. de aceea nu mai are nevoie de descrieri și de interpretări. în ea ține prizonieră o ciocănitoare. o văd la intersecțiile sprâncenei lui cu clavicula mea. e disperată. ea îi scrie pe ochi despre cum îi e înăuntru. el citește-n oglindă dimineața. bărbatul meu își lovește capul de calorifer. încearcă să o elibereze. jivinele mele însă nu fac nimic care să conteze. sunt leneșe și rău intenționate. doar pichetează uneori sediul central al emoțiilor mele huiduindu-le zidul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy