agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-25 | [This text should be read in romana] |
O cautare infinita a egoului... Un neant din care nu te poti ridica... O putere imensa de distrugere si plasmuire a unui caracter inca nenascut din cenusa. O arie mult prea restransa in care influenta acelui demiurg are sau nu efect.
In apa mortii raspunsul e cautat de mii de ani. Miscarea abisala a norilor de fum deasupra zapezii pure. Conditii impuse de un fluture aflat in deriva. O masca a mortii ce-acopera in imaginatie cea mai inveninata creatura... iluzia. Sunetele unui om aflat in agonie-->un rezumat al celei pe care voi o numiti viata. Un paravan. O lasitate. Vidul existentei proprii creeaza impresia (falsa de altfel ) a armoniei cu Universul. Portile de praf se sfarma la cea mai mica atingere. O livada unde toate merele sunt interzise. O constientizare a starii de nimic notoriu in care te afli... Un mecanism al unui om ce nu are inca formata conditia existentiala. O inima ce cerseste indurare... Nefiinta isi cere dedublarea prin om. Cati vor reusi sa faca fata?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy