agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-07-18 | [This text should be read in romana] |
Eu și Mine suntem cel puțin două persoane când una intră pe ușă, cealaltă sare pe geam
șoarecele și pisica se aruncă mereu la scena balconului tocmai când Romeo a plecat să-și cumpere țigări am încercat... și Zen și Zan și meditația inimii și pe cea a ficatului și Tantra și Yoga și pe amândouă la un loc și cu un partener și cu doi și cu trei separat la un loc toți deodată în cerc, în cap, pe burtă, în genunchi cel mai des, unii strigau te-am prins, te-am prins bine, semnez vând aerul dintre gratiile coliviei aurite și fumul de pe acoperișul lumii v-am avertizat Eu nu-s aici nici acolo, nici dincolo nu ofer recompensă nu aștept provincia vreau să locuiesc la periferie să mă scot în lesă câteodată numai seara foarte târziu la lumina întunericului să-mi dau întâlnire cu alte tipuri de cancer de piele, de colon, de plămân de caracter fără autorizație toate primăriile sunt închise până la opt și-un sfert de lună plină Să vină la Mine toți cei obosiți , să vină la Mine toți cei însetați... programul de relații cu publicul: ------------------- închis: sâmbăta, duminica și sărbătorile legale. vă rugăm reveniți!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy