agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-26 | [This text should be read in romana] |
To My Mistery Man
Sunt foarte tristă ,iubitule, Simt cum plouă în sufletul meu cu picături mari de argint topit mă doare absența ta; este o durere fizică profundă pe care o simt în fiecare celulă a trupului meu. De ce ești așa departe? De ce nu poți fi aici ,acum când in sufletul meu plouă cu picuri grei de argint topit care în cădere se transformă în plumb și îmi lovesc acel fin lanț de ADN. EXPLODEZ! Mă dezintegrez. Vino iubite la pieptul meu! Sărută-mi sânul cu dor, transformă picurii in rouă si aduna roua de pe buzele mele; sărută-mă precum ai săruta o lalea. Om al misterelor , pierdut departe în noapte, o furtună ai dezlănțuit în sufletul meu. Cine ești tu, de pornești stihiile în adâncul ființei mele? Vino iubite ! Oprește furtuna! Îneacă-mă în sărutări, dă sens efemerei clipe. Lasă-mă să te privesc pentru a primi din nou lumină ochii mei Stăpână ți-am fost ,ție, în adâncul nopții, iar acum pierdut? Unde ești , iubite? Durerea , mă sfaramă în praf de stele.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy