agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-11 | [This text should be read in romana] |
Am patima timpului și în același timp patima vieții pe care încerc s-o onorez cu demnitate; toate oficialele unități de măsură și cele neoficiale ale timpului, le decantez în unitatea mea de ființă cu pasiunea jucătorului de poker, primind de fiecare dată o confirmare de speranță de la fiecare; sunt devorator de timp, vreau să scot din acest bătrân pervers nemuritor energii nedescoperite, potențial perpetuu, vreau să-i scot viața din toți rărunchii, din toate măruntaiele lui, din toate cotloanele uitate sau nemerse. Vreau să-i țin lumânarea la un moment dat și să-i zâmbesc triumfător, iar el să-mi de-a confirmarea reușitei. "Ah! Te-am facut!" -vreau să-i strig în gura mare, iar în acel moment neexistent să-mi fie acoperit sufletul de liniștea lumii încremenite; să trăiesc atemporal o singură neclipă împreună cu adevărul purificator, să zâmbesc cerului fără grimasă, cu plăcerea imensă a confortului interior, a lipsei totale de mișcare deformatoare din juru-mi; să spun mulțumesc fără rușine, fără opreliști de orice fel, naturii; mamei să-i spun că nașterea mea e eternă iubire, tatălui să-i mulțumesc în genunchi, și prietenilor mei să le împărtășesc iubirea cu sinceritatea spoveditului în fața lui Dumnezeu; să mă satur așa "un mic infinit personal", apoi să-l privesc în ochi și să-i pasez lumânarea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy