agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-18 | [This text should be read in romana] |
Înserare... - Întotdeauna, ultimele raze ale soarelui, mai ales reflectate pe apă, oferă de fiecare dată un spectacol unic de culoare, niciodată același...Nu ne scăldăm niciodată în aceeași apă... un efect, ore întregi, uneori, zile, poate un anotimp, sau chiar o viață, și, dacă l-ai ratat cu o secundă numai, l-ai pierdut pentru totdeauna...Ca în viață...
...e așa cum am simțit mereu, curge timpul în jurul nostru și nu putem face nimic... ...imi vine să și râd!....bieți omuleți, văzuți de sus, dăm din mâini, ne grăbim, unde oare? ne place să trăim în grupuri compacte și parcă am avea un ochi la spate ne suspectăm de malițiozitate... ne boim chipul pășim cu picioarele încrucișate lăsăm capul pe spate înjurăm printre dinți și buze vopsite zâmbind parfumate ...azi sunt obscenă obosită de atâta cumințenie ca o litanie pe o scenă improvizată pe un butoi un pas înainte un pas înapoi și-am căzut în mocirlă alături de voi.... oare? unde-s femeile delicate, prințese, zâne? printre noi?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy