agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-22 | [This text should be read in romana] | Pentru mine cel mai mare dar este sa dai o parte din tine însuti si sa găsești un refugiu in asemanarea de langa tine... Un prieten este un dar pe care nu ți-l faci întotdeauna singur... Ști unii oameni intra in viata noastră si ies repede, alții rămân o vreme sa-și lase amintiri și amprente pe inima noastra și nu mai suntem niciodata așa cum am fost cândva... O relație de orice fel, e precum nisipul pe care-l ți în mână, dacă-l ți ușor în căușul deschis el rămâne acolo unde este.Dar în momentul în care strângi mâna ca să nu-l mai lași să scape, nisipul ți se strecoară printre degete; s-ar putea sa mai rămâna ceva dar cea mai mare parte se risipeste... Așa este, dacă vrei sa ți o relație ușor, o respecți și-i oferi libertatea celeilate persoane, este foarte probabil să rămână așa cum este. Dar dacă o ți prea strans, ești prea posesiv , relația iți scapă printe degete și este pierdută... Precum nu se poate vedea aromatele in mocirlă așa nici buna mireasmă a dragostei in sufletul celui ce ține minte raul... În grădina Domnului nu sunt numai trandafirii martirilor ci și crinii fecioarelor, iedera soțiilor,violetele vaduvelor...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy