agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-28 | [This text should be read in romana] |
Am primit licența pentru atelier...
Voi repara aripile îngerilor sau le voi înlocui-după caz... Am păstrat in suflet un lemn bun- voi confecționa proteze din lemnul teiului Eminescian pentru aripi, pentru mâini,picioare si pentru degete-da! câteodată nu ne mai ajung degetele să scriem- sunt prea ocupate sa iubească carnea, pielea , hartiile verzi de 100 de euro -pentru ca leii de fapt sunt doar mâțe jucăușe in piese de Caragiale Am un set nou nouț de degete care scriu singure, dar nu despre singurătate nici despre gri,valuri,intuneric sau noroc Da! voi,barbați cu brațe moi! puteți încerca protezele pentru mâini- sunt din stejarul lui Ștefan Those bloody words...(ale naibii cuvinte...) îmi scapă tot timpul printre degete sărate de lacrimile tale Simt ...că mi se umflă degetele de la maini de la atâtea plânsete și bocete pe marginea iubirilor ce nu au existat si deasupra mormintelor inexistente și palma-mi devine imensă cât o arcă degete sărate, degete sărace, degete de lemn. Le-aș fi putut confecționa din pământ, dar s-ar fi topit sub prima prima ploaie acidă Sau din piatră,dar sunt prea reci. Prefer lemnul de tei -e mai cald si are mireasmă... e complet. Și pentru îngeri-aripi de dor...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy