agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-01 | [This text should be read in romana] |
când am aflat prima oară
că am o boală incurabilă și gravă și m-am bucurat era o șansă să scap să nu ajung în carusel la forjă să topesc argint în cap. am deschis larg ochii și-am bătut scânduri si cuie și la uși și la ferestre și m-am ascuns în beci și zâmbeam ca pot să ma bucur de un rol adevărat de evadat și de singur de întâlniri cu utopii familiare. astfel m-a gasit realitatea unui uriaș ce sta cruciș impiedicat pe Caleea Lactee și ținea uimit întregul pământ în propria lui palmă și pe undeva pe-acolo eu îl creeam pe el cand stam ca un micron în beci în casa mea in orașul-țara-planeta mea în palma lui uriașă și mai mult am riscat în vidul lui interzis și plat am creat uriașul propriului meu uriaș ce ținea pumnul închis și-n care o particulă în noaptea pumnului său îl cuprindea pe uriașul meu care mă ținea și pe mine cu toata planeta în palma lui și toți în pumnul uriașului uriașului meu. plin de dorinți am uitat că timpul meu era limitat și clepsidra mea s-a spart refuzând să-mi iau porția la timp de handicap. ciudat a fost atunci încă o dată regia a mai schimbat din final m-a lăsat în timp să aberez despre și atemporal. și am ajuns să mă plictisesc că nu găseam nici un final să pot sterge din univers atâta carne de uriaș virtual. ma voi gandi la un happy end uitat pe țeavă de trăgaci de cei dragi. de mâine mă nasc posibil condamnat la libertate contra-real.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy