agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-09 | [This text should be read in romana] |
BERBEC- Vezi ca o sa ti se rupa ghiozdanul de la atatea carti! Ai inebunit? Doua caiete si un creion te-au salvat!
TAUR- Te gandesti ca se apropie tezele? Fa ca data trecuta! inveti atunci… GEMENI- Ti se pare ca iti predau profesorii prea mult? Nu este o problema, dar ti se termina cerneala…nu fi fraier! Scrie cateva idei si ai scapat. La ascultare te descurci tu cumva caci esti elev destept… RAC- Astepti cu nerabdare vacanta de iarna? Crezi ca daca cea de vara a trecut repede, cea de iarna va fi mai lunga? Ar fi cazul sa te trezesti ca urmeaza tezele! LEU- Oi fi tu leu, dar uneori te comporti ca un soricel si s-ar putea ca de aceasta data sa inghiti momeala si s-o dai in bara. Fii pe faza! FECIOARA- Parintii iti fac prea multa morala? Vezi ca a nins si e asa frumos afara, n-are rost sa mai ramai in casa! Lasa, termini alta data cartea de citit ca si asa te plictisea! BALANTA- Tu crezi ca daca te mai joci mult pe telefon in timpul orelor, o sa te mai ierte mult profesorii si n-o sa ti-l confiste? Te-as sfatui sa incetinesti cu jocurile si sa te apuci de invatat! SAGETATOR- Iti place colega (colegu) din fata si speri intr-o minune? Lasa prostiile…ca nu-i de tine…Macar pune-i piedica! SCORPION- Inca mai crezi in Mos Craciun si speri sa fie mai bogat in acest an? Vezi…parintii mai cred si mai au vreun gand? CAPRICORN- Te enerveaza vreun profesor si-l urasti? Fa-i-o si tu…macar pana la masina, sau pune-ti in aplicare neuronii! Sa vezi ce rezultate vei obtine! VARSATOR- Esti cu capul in nori, vreau sa zic la ore, tu crezi ca profesorii chiar n-o sa se prinda? Nu ti-as garanta…Deja ai prea multe la activ! PESTI- Ai intrat la apa cu banii, ai noroc pentru ca esti in aceasta zodie si stii sa inoti…Ti-as sugera sa ai grija de banii parintilor caci, innotand nu se stie daca ai mari sanse!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy