agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-18 | [This text should be read in romana] |
De 30 de primăveri același stilist te tunde
în stil clasic sau styling hair când își termina capodopera tu erai atât de cochetă atât de răsfățată și jucăușă te priveai în lumina ochilor lui ca smaraldul și-i zâmbeai rușinoasă ca o copilă nepângărită atât de mult te-a iubit încât eu deveneam gelos îți cădea în genunchi să îți privească ochii înmuguriți ca nu cumva să-ți lase în urmă vreun lăstar netăiat dorea să fii atât de frumoasă și ca să te răsfețe îți împletea corzile pe portativul notelor legându-le cu ață poleită doar voi doi știați partitura doar voi doi o cântați în surdină până când luna vă despărțea din priviri e primăvară și tu încă aștepți te uiți spre cărarea cu pomii lățoși mai vrei să-i auzi pașii mărunți și zgomotul foarfecii fermecate ești tristă și-atât de bolnavă te înțeleg trebuia să fii venit demult lacrimile tale i-au umplut urmele tălpilor uitate-n pământ știam că stilistul tău nu o să mai vină cineva acolo sus i-a admirat creațiile chemându-l să-l tundă în stilul styling hair pe veșnicie .................................................................... acum știu de ce plâng viile primăvara și de ce în ochii mei sunt lacrimile lor. .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy