agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-23 | [This text should be read in romana] |
Eu nu mai spun nimic
Căci nu aparțin acestei lumi Sunt cu capul în jos Cu piciorul întors Cu ochiul stors ................ De lumina vieții Ce stă să plece ... Cu ultima picătură Din roua dimineții Te-am lăsat în lumea umbrelor Cu o geană închisă Cu gura de lut..... Sculptată în vănt Cu mâini de ape curgătoare De nisipuri mișcătoare ........... Sunt aproape de cer Văd prin fum că totu-i mister Îmi simt trupul istovit ........... Mă trageti în jos M-ati prins de un picior Îmi luați măsuri.... Am auzit că îmi faceți O rochie din lemn Pantofii mă strâng Probabil sunt noi ...... Sunt o păpușă băgată la cutie Îmi oferiți: flori....coroane E buchetul de întâmpinare... La capătul vieții... mă așteaptă EL În vălul lui negru... etern Dansăm împreună... pășim mai departe Îmi oferă brațul lui ferm E rece, dur, strângere de oțel ................. Mă poartă pe drumuri Ascunse vouă Nu-i ce visăm E chiar mai bine E nunta de care ... Nu putem fugi Mire imi e MOARTEA Iar eu mireasă-i sunt .................
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy