agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-29 | [This text should be read in romana] | s-a rostogolit iar clipa s-a atins de Infinit când în noaptea Învierii a foșnit și a vorbit sărbătorile creștine sunt spre smerenia ta în bucuria Învierii fă loc mustrării răstignirii din care refexiv să-ți spui nu te grăbi să pui mantia roșie nici coroana de spini pe capul Adevărului cine nu iubește Adevărul nu poate să nască Adevăr iar cine nu iubește Lumina nici nu aleargă să ia lumină chemarea: Veniti să luați lumină vine dupa pogorârea în întunericul Întunericului și-n durerea durerilor iar bucuria Învierii nu înseamnă și frumusețea răstignirii că oricât ar fi de îngăduită această moarte pe cruce tot o rastignire neasumată înseamnă și oricâtă bucurie ar fi-n Înviere eu vin să-mi asum vina alegerii lui Baraba cel care cu vicleșug este popular și strălucitor toate vorbirile de pe Cruce sunt spre luarea aminte la patimi și-n treptele acestei părăsiri și singurătăți să ne mântuim doar revenind în cele de pe Cruce ne putem asuma scara doar cine știe ce-i această scară poate păși pe ea în plină lumină nu în întuneric nu din capriciu ci cu grija și cu smerenia întregului de la neînceputuri până când în Troparul Învierii mărturisim Constanța, 29 aprilie, 2008 (a treia zi de Paște)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy