agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-04-24 | [This text should be read in romana] |
- Hristos a înviat, tălică!
- Mda, mereu aceeași poveste... - Ești ateu? - Nță! Cirotic. - N-am mai văzut pe nimeni așa mare ca tălică. Culturism? - Tabagism. - Tragi la fiare? - Aș! Fumuri. - Ete! Doar atât? - Și băi de șezut. Gudron și nicotină. - Hmm.. Știam eu că trebuie să fie și niște vitamine. Mie nu-mi plac! Brrr! Mai ales untura de pește. Când erai mic, îți dădeau și mata? - Îhî, de porc. - Bleah! Fără untură nu se poate? - Ba da, însă riști să rămâi mic și proaspăt. - Mai iei și alte vitamine? - E și Be’. - Zilnic? - Neparat! - Cu sucuri? - Cu spiritoase. - Bleah! Chiar trebuie? - Neaparat. - Dacă zici mata... Ești cool, tălică! Uite ce lobi barosani ai! Ce țesut... Și culoarea... Ești bronzat? - Intoxicat. - Marfă! Vreau și eu tărcat, așa, ca mata! - Lasă, mă țâcă! Mai stai așa, în sânge, ai destul timp să te necrozezi. - Te rog, nene! Vreau să-mi schimb look-ul! Spune-mi, ce-ar trebui să fac? - Ai putea să începi c-o hepatită... - De unde s-o iau? - Păi ce, n-ai prieteni? - Am. Da’ nu prea schimbăm fluide sunt cam sclifosiți. - Ete! S-ar putea să ai noroc. Căpoșii noștri stau de vorbă. - Și? - Cred că știu ce urmează. Al meu nu suportă să-și ia vitaminele singur. - Urrra! - Mda, ai grijă. S-ar putea să te umfli dintr-odată. Să nu intri cu capu-n coaste ca berbecu’. Ești pregătit? - Mai întrebi? - Ei, atunci, hai! Noroc! - Noroc, tălică! - Sănătate! - Sănatate, tălică! - Să trăiești! - Să trăiești, tălică! - Când ne-o fi mai rău așa să fie! - Hâc! Mai lău să fie! Aldeee! - Arde, țâcă! Păi ce credeai? Noroc și sănătate! - Noloc și să-nă-tate! - C-așa beu oamenii buuuni/ De la Paști până la ... - ... Clăciuuun... u.. iu..iu. M-am umflat? Hâc! - Ca un balon, țâcă! La mai mare! - Viiine, băiatu’! Noloc, tălică! - Noroc, țâcă! Auuuuu! - Alde... hi! hâc! Tălică, tălicăăăă, unde pleci? - Nu știu. Cred că de data asta ajung direct în formol. Mi-a promis mie un doctor... - Și eu? Eu, ce fac? - Tu, trebuie să mai exersezi, ține-ți fierea! O să ajungi și tu cândva un ficat mare, ai talent, țâcă, ai talent!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy