agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-04 | [This text should be read in romana] |
o dimineaþã / sunã alarma / amânare activã 10 minute /…/ sunã alarma
apã în ibric / douã cearcãne în oglindã / periuþa de dinþi / apã rece trei gânduri pe secundã / unul de tine / unul de mine / ºi unul e în plus / sau în minus ? / de unde sã ºtiu cum naiba funcþioneazã toate prostiile astea / poate caut ceva pe net / la serviciu / google search : gândurile lui herciu creierul funcþioneazã prost / e rablagit ºi el sãracul / are aprindere pe bazã de cofeinã / model vechi / din 73 a dat cafeaua în foc / nu mã mirã / aragazul e un cimitir de zaþ / astãzi / ba nu azi, mâine trebuie sã-l curãþ /sau sã-l arunc ? / mai vedem prima þigarã / nu gãsesc scrumiera / folosesc un pahar înalt cu picior / mai are urme de ruj / ºi de noapte / ce noapte! la radio ºtiri / aºtept horoscopul / deschid geamul / pe geam intrã cu nesimþire oraºul / acopãr cana de cafea sã nu îmi sperie ziua cu a doua þigarã se terminã cafeaua / se poate interpreta / se terminã la a doua / zâmbesc / câteodatã îmi place sã zâmbesc de dimineaþã / aºa ca prostu’ privesc atent zaþul / nu vãd nimic deosebit / apoi sunã mobilul / sms / expeditor necunoscut : „felicitãri! tocmai a-þi câºtigat o zi nou nouþã!”
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy