agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-17 | [This text should be read in romana] |
Afaceri, incertitudini, al doilea copil, hiperactivitatea primului copil... sau doar, iubește-mă mamă, și pe mine de acolo ,din timpul tău acordat afacerilor, sau micuței nou venită care manacă și țipă...
Când i-ai spus copilului tău, ultima dată că e formidabil? Că-l iubești la fel ca pe cea mică, dar că timpul ți-e strâmt? Niciodată... și băieților trebuie să le vorbești de iubire? Da, copiilor trebuie să le spui că-i iubești, că sunt buni, formidabili, că și greșelile, și năzbâtiile au dreptul să existe... și mai ales că dacă sparge o cană din greșeala, nu e un capăt de lume... dimpotrivă, când ai fost de vârsta lui și tu ai spart la rândul tău și în copilărie și în maturitate destule acareturi...și că asta nu te-a împiedicat să mergi mai departe... Mie părinții nu mi-au spus niciodată vorbe de laudă, de iubire... am crezut, la rândul meu, că așa trebuie să procedez... dar uite, mi-e greu... îmi tot vine să plâng... Plângi, și apoi comunică ceea ce simți, și să știi că, mu e o rușine să le spui copiilor cât îi iubești... Vei vedea că iubirea rostită va face minuni... copii sunt mici nu proști și pentru o creștere armonioasă nu au nevoie decât de iubire și comunicare.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy