agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-04-26 | [This text should be read in romana] |
Unde ești
din care rugă rug nebun să te adun florile să nu mi mai plângă îngeri jumuliți pe drum... Primăvara în păsări țipă printre pomii înecați de a apelor risipă și mistreții-s speriați îmblînziși de atâta spaimă au în ochi lacrimi de atlanți... Dezolantă mult înaltă marea mea cândva albastră fără milă se azvârle peste țătmul plâns de ploi și-ntre mlaștini bălți și mare drumul mi-e adânc noroi... Știu că nu mă crezi, și totuși îți spun că n-am văzut marea niciodată "umflată" astfel peste țărm... nu e vorba de val, ci de cu totul altceva... pe undeva în sălbăticia de la Vadu, în drum spre Gura Portiței... marea pare a se afla mai înaltă ca țătmul, oricum a înghițit mult din țărm..dar e un fenomen ciudat... eram obișnuită să aeunc cu scoici în mare aflandu-mă oarecum deasupra... de pasti, marea părea a fi țărmul... și mi-e teamă, și nu vreau să explic eu ce va să însemne asta... oricum suntem în anul Lunii, și luna guvernează toate apele...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy