agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-04 | [This text should be read in romana] |
iar e șapte treșcinci, de data asta e seară.
m-am întors cu gândul la puzzle-ul părăsit la cafea. adun cioburile È™i număr peste câți ani mă voi căsători din nou pentru a nuș’ câta oară. ... poate totuÈ™i mai apari. stele cu coadă îmi împroaÈ™că fereastra cu ploaie È™i claxoane din alte vieÈ›i. dezbrac încet puloverul verde îmbibat cu paÈ™i din Père-Lachaise (miercuri l-au îngropat pe bunicul… azi i-am dedicat eu un loc mai aproape de mine. n-am fost nici lângă el, nici pe la tine, cum mi-am propus . sunt prea multe intersecÈ›ii pe quais de la seine,care nu duc nicăieri…) mă descotorosesc în grabă È™i de blugi È™i de pantofii obosiÈ›i de lumină È™i dansez … îmi poruncesc să dansez până te voi scoate din oglinzi. (îți imaginezi cum sunetele se sparg în oglindă È™i asurzesc starea de graÈ›ie ?) îmi torn un pahar de turba rossa adus din veneÈ›ia, mai fumez un sfert pachet de dunhill albastru fine cut, È™i mă antrenez la ascunderea cartuÈ™elor printre cearcăne È™i riduri. scot din pubelă resturile întrebărilor retorice, pun la macerat fraze despre viaÈ›a la paris, tai cuvinte din carnea mea deformată È™i pun etichetă cu sângele femeii pierdute în mine. tot nu vrei să cobori din oglinzi ! cad obosită pe covor am gust de absint din sticla cu van gogh. schimb discul lui leonard cohen cu norah jones. (să fiu mai femeie decât mă lasă conÈ™tiinÈ›a...) mai invetez o semilună de miere, bună de pus la reverul temerilor ascunse până îți citesc în priviri : "aÈ™ vrea să ne căsătorim în secret într-o nouă limbă, unde nu există promisiuni, numai certitudini È™i stele." îmi prind stelele în păr È™i adorm peste cioburi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy