agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-06 | [This text should be read in romana] |
Acesta e planul lui Dumnezeu
Isi aduna oamenii dintre cei care-l iubesc, apoi strange in ei toata frumusetea si-i face pe rand copiii lui.. Le da la toti o alta suflare de viata le da suflet pentru masurat, lumina pentru cautat, brate pentru carat, ii mangaie cu dragoste si-i trimite dupa seminte in lume Vor sti Ei sunt cei care vor sa adune tot ce trebuie bun pentru un nou Paradis Acesti copii buni sunt mai de graba tristi, ei patimesc mult... scarbiti de moarte si de imperfectiune, si se simt singuri pana intr-o zi Cand se intalnesc intamplator, isi vad unul altuia aripile de inger, Si nu se pot abtine sa nu se intreaca intr-un zbor fericit spre inalt ca uneori se avanta atat de sus... si ating aerul de la marginea lumii unde nu se mai poate repira copii si ei... Abia mai apoi cand se despart si merg mai departe lasand urme isi dau seama ca ei sunt totusi oameni care au nevoie sa zboare mult, si-si simt unul altuia lipsa Importante sunt semintele? Sau cu ei va construi Dumnezeu din nou un rai pe Pamant?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy