agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-08 | [This text should be read in romana] |
De ce oare atunci când credeam că m-am liniștit, disperarea își arată colții?
Într-o zi am stat de vorbă cu Doamna! Doamna Morții! Dar mi-am spus că sunt prea lașă ca să-mi iau viața.... - Nu-ți trebuie curaj să mori ci curaj să TRÃIEȘTI, mi-a spus ea zâmbind cu buzele albe și înghețate. Mușcă viața! Rupe o bucată din ea așa cum faci cu mărul... Da! Mărul acela al Evei.... Trebuie să-i simți savoarea curgându-ți pe gât și intrând în inimă prin pielea încinsă de mângâieri meschine. A plecat lăsând în urmă o dâră subțire de fum; N-a vrut să mă ia cu ea... Avea alte planuri cu mine... Și eu... mi-am reluat traiul; m-a lăsat să mă târăsc cu unduiri reci de șarpe prin mocirla destinului. Să-mi învelesc trupul în cercuri de fum; să - mi aprind o țigară și să-i privesc arderea în cenușiul dimineții de iarnă. Mocirla în care trăim ne murdărește treptat, dar nu ne putem desprinde, ne afundăm tot mai mult, agățându-ne unii de alții zdrobindu-i pe cei slabi, lovindu-ne pe noi. Mă întreb dacă Doamna Morții mi-a luat sufletul atunci când a plecat. - Nuuuuu se aude un suflu ca un ecou. - A! Deci ești prin zonă, mă pândești! Așteaptă, tu! - Să mori însemnă să dormi, Atunci de ce se împotrivește lumea morții.... ? mă întreabă ecoul. - Nu știu, dar acesta-i un citat vechi Doamnă! Și eu am de gând să trăiesc. Și-am să-mi spun rugăciunea. O rugăciune puternică către cel mai puternic: Ocrotește-mi Doamne pașii pe cărarea destinului. Pune-ți mâna TA puternică pe umeri, atunci când durerea mă v-a copleși. Adu-mi VIAÞÃ în viața mea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy