agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-03-11 | [This text should be read in romana] |
gândurile cad unul după altul învinse de somn
oră din noapte în care filosofii de demult dezvirginau idei adorm cu un poem despre fâșia Gaza candori politice la mezat mai milă mi-e de poet decât de cei căzuți cel puțin ei trăiesc istoria nu și-o închipuie răcnetele sângelui nu răzbat până la cei frustrați de propaganda mincinoasă a păcii cei care nu știu că jocurile se fac în altă parte a lumii că speranțele tremură a neputință ca degetele cerșetorului la colț de stradă existențe mizere se învelesc cu pături de răbdare în cartiere părăginite la ora cănd tiparnițele scot ediția de dimineață a unui griș cu lapte local și internațional aștept exorcizarea poeziei nu de diavoli ci de îngerii candorilor de menestrel jaful inocenței noastre și un haiduc poet împărțind îmbărbătarea în monezi de adevăr și foc sacru cu care să mă petrec în noaptea albă a lucidității în schimb adorm peste plachetele unor borfași de vorbe sătulă de a fi părtașă la violul verbelor limbii române.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy