agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-16 | [This text should be read in romana] |
Eee...am zugravit astazi...am reusit sa port si eu pistrui..tot ma intrebam oare cum mi-ar sta..si am prins o poza cu mine cu highlights..blue, culoarea paintului din scoala...a poza nu am sa o trimit...ca s-a sters in momentul cand am plecat din fatza oglinzii.
buna experienta..am invatat sa paintuiesc si pe langa asta ca nu e chiar asa de greu..so why should I be worry for the next new thing that is gonna' come around? aaa..am fost si la speach theraphy...doamna mi-a zis ca fac bine...sa m-ai lucrez la my short -iii-.. concluzia mea e ca is dusa pe rapa...sunt romanca fara scapare.. mi-a fost dor azi...un dor nebun de patria mama...nu ca ar fii ceva nou...dar o sa cresc eu mare.. am vorbit si cu contzaca astazi...text messaging...ma fascineaza inteligentza ei..si-acum dupa atatia ani de cand o cunosc..DOAMNE ...da-mi si mie.. mi-a fost dor de un prieten astazi, unul drag mie... acu ma duc acasa...sa-mi fac supa de rosii..sa-mi desfac bagajul..sa incerc sa-mi scot pata de inghetata de pe bluza mea alba preferata, sa mai zdrangan la chitara (daca tot mi-am luat tuner!!), sa mai invat 3 verbe la franceza, si 10 cuvinte la spanish..o sa-mi perii ursuletul...sa ma holbez nedumerita la calculatorul ce-mi zace in camera...si sa ma intreb...ce fock are de nu-i merg boxele? sa ascult si eu putina muzica ca tot omul??????? sa-mi socotesc zilele pana ma conectez si eu ca tot omul la internet...ce-o sa mai fac??? of course! I am gonna' enjoy my reading! and then I am gonna' fall asleep...nu inainte de a ma intreba..ce fock am facut eu astazi si cand a zburat asa timpul??? mai e o intrebare care imi toaca creierii? unde e limita dintre supunere si follow your dream??? eeee...si mai am nevoie de ceva..de o carte de gramatica romaneasca hey...asta-i jurnalul meu..asa fac eu..greu incep sa vorbesc..dar cand incep greu mai termin.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy