agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-27 | [This text should be read in romana] |
Culmea bolii e să mori de bătrânețe într-o perfectă stare de sănătate.
Culmea zilei e s-o prindă noaptea dormind. Culmea nopții e s-ațipească și să se trezească în plină zi. Culmea unei poze reușite e să nu ieși bine în ea,ci lângă... Culmea frigiderului e să înghețe pe loc de frică când îl deschizi. Culmea nesimțirii e să nu-ți pese nici măcar de ea. Culmea discreției e să nu-ți mai știi anii din respect față de vârstă. Culmea bucuriei e să țopăi într-un picior până-l rupi. Culmea celor „O mie și una de nopți” e că nimeni nu le-a numărat niciodată. Culmea optimismului e să crezi că se poate și mai rău de atât. Culmea inspirației e să scrii după ureche... Culmea invidiei e să fii invidios pe nefericirea altuia... că prea e compătimit de toată lumea. Culmea negrului este că se poartă numai în pete pe dalmațieni la modă. Culmea confuziei e să servești spaghetele milanese ca pe niște amărâte de macaroane. Culmea nebunului e... că el crede că tu ești. Culmea frigului e să-nghețe pe loc de spaimă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy