agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-07 | [This text should be read in romana] |
Am 25 de ani
m-am născut luni la 7 fără 10 mama nu știa ce să facă cu mine da’i părea bine mă bucur că am o familie sănătoasă care mă iubește o bunică dulce care a fost cerută în căsătorie la 80 de ani!! prieteni care își amintesc regulat de mine și mă întreabă de sănătate pe Diana care a luat șampanie azi să ne cinstim iuhu mă bucur că am atâtea posibilități de a locui și că sunt tânără că am o lună până la examene că sunt în paris și pot să vorbesc în franceză că dumnezeu mi-e martor… și nu numai el… că am multe de învățat de pe lumea asta că oamenii nu seamănă între ei și pot să-i descopăr ușor ușor în acei mulți ani care mi se urează că sunt întreagă și chiar dacă n-aș fi că am un cap care încă funcționează că am fost fericită, liniștită, copil, spontană, timidă, călduroasă, că am iubit și mulțumesc pentru multe altele pe care le am în minte și în suflet și pe care i le mai zic și Lui că n-am mai stat de vorbă o bucată bună de vreme...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy