agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-02 | [This text should be read in romana] |
stau cu sufletul rezemat de propriile-mi gânduri și-o amorțeală dulce ca uitarea în taină mă cuprinde. din adâncuri încerc cu greu să scot inelul simțirii amețit de-ndoială. în cel mai pur extaz, ridic paharul de liniște în care-am dizolvat emoții ancestrale.
și mă simt în continuare atât de inutil... la țărmul inimii, valul de sânge lovește mânios, iar tot ce e palpabil îmi pare atât de nou și ciudat... uite, de exemplu, frunza aceasta galbenă, și cerul acesta senin, și soarele acesta cu dinți de lumină, de unde-s? care-i destinul lor? sunt exilat pe țărmul uitării, în barca îngustă a solitudinii îmi transport lâncedele gânduri. parcă aș fi într-o incertă mare, nici caldă, nici rece și mă zbat între contrarii: între bucurie și tristețe, între lacrimă și zâmbet, între cunoaștere și ignoranță. par neliniștit din cauza prea marii liniști, a acestei abstracte liniști ce mă-nconjoară. sunt obosit de lucruri și de mine însumi, în stare latentă-s diluviile sentimentale. și stau în continuare cu sufletul rezemat de propriile-mi gânduri și-o amorțeală dulce ca uitarea în taină mă cuprinde.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy