agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-07 | [This text should be read in romana] |
recunosc
îmi era foame și-am furat nu, nu de la stat nu baron vreau să devin cum se poartă acum la noi eu familia o țin ăst motiv m-ampins să fur familie îi spus prea mult mama e dă peste Prut și-a plecat să faca bani cu-un grup restrâns de țigani a ramas vreo 4 ani n-avea acte și nici bani de-am ramas noi 3 copii suflete pe căi pustii tata, un betiv bautor, cum spune el vinde tot pentru un sfert o cinzeacă sau "o sută” intrarea de-ar fi facută apoi bea pe datorie păn’ ce vinde din chindie mai avem o bunicuta o mamaie cum să-i spun e batrână si bolnavă merge greu nu mai aude ș-are și o catarctă rude nu prea stiu să am și de-ar fi cine-ar mai ști sau cine ar mai recunoaște care rude niște... broaște 3 broscoi suntem chiar noi 2 mai mici și eu care tocmai deapană ce și cum what’s happenned că se poartă și-i de soi să aduci cuvinte noi să revin la vechi prostii sper ca într-o buna zi să pot iar la voi veni la cei care-au fost furați de mine fiind pradați și să pot cumva 'napoi să dau ceva din ceva-ul ce v-am luat și din ce eu am prădat să mă credeți că nu-s porc și nu fur din vreo placere sau din mare răutate dar îmi e cam foame, tare iar cerșitul a devenit sport sau business nuuuuuu... cerșit îți spun eu prea puțini din ce-i ce-ntind mâna pe la colț cerșind mila voastră implorând sunt mai amărâți ca tine și îs simpli cerșetori cei mai mulți "cadrați cu acte" la un mare "domnitor" care-și umflă buzunare din cerșit fiind mare favorit la postul de ipocrit nu vă cer ca să-nțelegeți nici măcar a aproba e urât ce fac eu noaptea furișându-mă cumva stricând mici așezăminte șterpelind un portofel dar credeți-mă că mare când am să mă fac de la stat gândesc că-i bine să m-apuc eu de furat că vad bine, nu mă-nșel d-acolo de furi, ești rege și nu doar în cartier.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy