agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-08 | [This text should be read in romana] |
Niște atomi au fost odată întrebați
dac-ar vrea să aibă ochi să formeze un ghemotoc mare sau mic sau poate doar non-substanță și atât. Un ghemotoc a fost apoi-ntrebat dac-ar dori ca ochii lui să guste Gangele, Tibrul sau Eufratul sau poate doar Okeanos și atât. Un ghemotoc a fost mai târziu întrebat dac-ar voi ca într-un catastif să fie scris Geo, Max sau Pete și-alături: englez, chinez sau sud-american. Același ghemotoc e finalmente interogat: unde-ar dori să fie pentru o viață de 5 clipe, minute, ore sau poate veșnicii: într-o lume simplă sau poate într-alta paralelă: fizicalistă, imperialistă, stupidă, banală sau nemaipomenită cu insomnie, diabet și-un pic de metafizică să nu se plictiseasscă de-atâtea întrebări. Dar v-am spus numai minciuni acestea toate nu s-au întâmplat nicicând căci întrebarea nu era pe vremea ghemotocului iar el habar n-avea despre love story nici măcar despre cea dintre o gâză și eter ci doar despre imposibila love story dintre el și forma lui ce se unea cu Cronos înainte de a fi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy