agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-22 | [This text should be read in romana] |
dacă mă mai chemi
la vot am să te scuip chiar în bot știu că nu poți să ne spui chiar la toți sunteți netoți niște oi și niște boi că o turmă de nevoi ce formează neoprită câteodată păsuită nu știu la voi cum se spune dar la noi e națiune nu m-apuc să spun la alții ce, cu groază am aflat că suntem doar niște tufe ce la soare s-au uscat bețe de care-i nevoie în campanii să alungi musca de pe pălării pălărie-adusă-n grabă sau domol depinde scorul ce-l menții peste ocean 'geaba trage tot poporul până nu plătim oborul doar puțini văd răsăritul și se bucură de soare admirând și asfințitul pe o plajă lângă mare cei mai mulți trag targă lungă scurtă pe uscat pe înserat să nu-i bată tare-n cap soarele îndepărtat că pe plan local sunt alții guru... dar nu pot să spun chiar tot ce te bat la cap mai bine și de ce nu chiar mai tare decat sisteme solare daca mintea te mai duce ai trei sanse să trăiești ori te dai cu cei din vârf ori la ei ai să te dai și-ar mai fi modalitate nu de trai ci de trăiri sa le pui pe toate-n coală să le numești amintiri poate cândva cineva va citi și va-nțelege că sătul de măgărie sau rahat cu apa rece tu ai preferat să cauți noi soluții noi idei poate s-ar găsi vreodată cineva, dar nu ca ei nu ca ei să-nțeleagă și s-aplice tot ce omul nostru zice deși mă-ndoiesc că gradul nostru de umanizare va permite societătți un alt fel de-organizare de nu muști vei fi mușcat răul va fi-ntărâtat și povestea-i cunoscută răscolită răzbătută ori putere ești ori contra acție ori vrei reacție altfel, pot să spun, ascultă nu exiști, ființă muta.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy