agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-11-11 | [This text should be read in romana] |
M-am gândit în ultima vreme cum aș vrea să trăiesc.
Hai să învățăm toți să iubim viața. -mă voi trezi în fiecare dimineață gata să încep o nouă zi cu zâmbetul pe buze dar uneori nu mă voi grăbi să mă ridic din pat ci voi prefera să mai stau puțin timp liniștit; -voi scrie o poezie uneori chiar dacă în momentul respectiv voi fi fericit sau puțin trist; -o să ascult mereu ce au de spus prietenii mei,ce au ei pe suflet; -o să le spun mereu prietenilor ce am pe suflet; -o să mă duc des prin parc și o să-mi cumpăr dacă o să am poftă vată pe băț; -uneori o să mănânc câte o prăjitură în vreo cofetărie; -alteori o să fac pentru prietenii mei vreo prăjitura; -o să învăț să gătesc; -când nu o să am nici un ban o să mă plimb liniștit,indiferent că e zi sau noapte; -când o să dorm după-amiaza o să-mi opresc telefonul; -o să învăț să dansez; -o să dansez chiar dacă deocamdată nu prea știu; -din când în când o să mă duc undeva unde n-am mai fost,chiar dacă e vorba de un muzeu,un alt oraș sau doar un simplu bar; -o să-mi placă să cunosc oameni noi; -la televizor o să mă uit doar la filme bune și la unele meciuri de fotbal; -o să-mi placă la nebunie să stau multe ore studiind,chiar dacă o să fie astfel și nopți nedormite,pentru a fi un inginer foarte bun; -o să-mi placă la nebunie fiecare moment petrecut alături de prieteni,de familie,de iubită,de colegi; -o să-mi placă le nebunie să mă trezesc uneori dimineața devreme pentru a cumpăra pentru iubita mea cea mai proaspătă floare; -uneori o să fur pentru ea vreo floare; -o să mă îndrăgostesc de iubita mea în fiecare zi; -nu o să renunț niciodată la visele mele; -peste câțiva ani o să fac un film,pentru că la un moment dat am visat sa fiu regizor; -o să cred în mine indiferent de situație; -vreau să învăț să schimb lumea în bine; -uneori o să spun foarte multe glume; -alteori o să fiu foarte serios; -îmi place foarte mult idea de a-mi construi viața așa cum vreau; -o să fiu foarte atent; -tot ce o să fac o să fac cu pasiune; -o să-mi cumpăr un aparat de fotografiat și o să fac uneori multe poze; -o să-mi fac câteva cd-uri cu melodiile preferate; -o să-mi fac câteva cd-uri cu filmele preferate; -cu primii bani pe care îi voi câștiga o să-mi cumpăr câteva cărți bune; -tot ce o să fac o să fac cu zâmbetul pe buze.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy