agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-12-14 | [This text should be read in romana] | adicătelea faci pitita cu mine de nu m-oi ascunde între țâțele tale să mai spui că nu am talent uite-te sfârcu nu e sfârcu uite așa ce țâța mea mă joc cu pulpele tale le pitesc sub limbă pe rând cu coada ochiului fur sfiala de pe buze crezi că nu te văd? toată îmi esti baaaaaaaaaaaaaaai stam în pielea ta când trăgeai de bulendre să-ți astupi rușinea că roșie în obraji mai ești tu iubită păi da îmbujorată îmi placi că de ești frumoasă ca o lună nemaivazută mi-ai încins inima cu broboanele tale de rușinoasa ce ești și nu mai respira uite-o uite-o cum se dă dupa tine toată așa cum o visai si-ți puneai sub pernă busuioc că mai bărbat ca mine sa-ți joace în poale atâta bătuta n-ai mai văzut te-a îndrăcit ăsta cu toți nădragii trași peste șale și mi-oi drege și clopotul când m-oi urni spre ograda ta așa cu toată urma de muntean ce sunt dracă ce ești ca mi-s drac și io ptiuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy